فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ناجا امروز ماموریتهای متنوعی را دارد گفت: نیروی انتظامی در حوزه کرونا با انعطاف تاکتیکی سربازان سلامت را یاری و به ایفای نقش پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 10 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سردار کیومرث عزیزی صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شرق استان تهران که در یگان ویژه ورامین برگزار شد اظهار داشت: ذکر این نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است که خدمتگزاری پلیس سبب افزایش رضایت مندی بیشتر مردم و به تبعیت از این رضایت اقتدار نظام بیشتر خواهد شد.

عزیزی بیان داشت: در هر کشوری نیروهای مسلح حصاری امن برای امنیت مردم هستند و امروز هم اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و گسترش آنها در پهنه جغزافیای کشور از مرزها تا قلب و مرکز کشور بر کسی پوشیده نیست که این امنیت حاصل هماهنگی و تعامل و برادری و هم افزایی همه نیروهای مسلح است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود «نیروی انتظامی به طور ویژه وظیفه امنیت داخلی را دارد که با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح و سایر حوزه‌های امنیتی این مأموریت به طور ویژه و خاص در حال انجام است که هم مورد رضایت رهبری است و هم با توجه به نظرسنجی‌هایی که صورت می‌گیرد ناجا به عنوان یک نیروی خدوم مقبول مردم است و انشاله با خدمات بیشتر بتوانیم این میزان رضایت را بیشتر کنیم.

وی با بلیان اینکه ناجا امروز مأموریت‌های متنوعی را دارد گفت: همین نقش سبب شده که نیروی انتظامی را یک نیروی منعطف دانست چرا که می‌تواند با تغییراتی که در ساختار طی مأموریت‌های مختلف خود می‌دهد قادر است وظایف و نقش‌های مختلفی را ایفا کند به عنوان نمونه در حوزه کرونا نیروی انتظامی نقش خوبی را در کنار سربازان حوزه سلامت انجام داد و ما افتخار می‌کنیم که می‌توانیم با انعطاف تاکتیکی سایر نهادها را که وظیفه خدمت به مردم و نظام را دارند را یاری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار