فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۷۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 10 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پلیس پایتخت، سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ری در بازدید از واحدهای صنفی، بوی نامطبوع یک واحد صنفی نظرشان را جلب و به بررسی موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این واحد صنفی، ۷۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: از شهروندان در خواست می‌شود هرگونه موارد مشابه و مشکوک در خصوص نگهداری و توزیع مواد غذایی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خیابان رجایی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک انبار کالا در حوالی خیابان رجایی خبرداد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران از انتقال مقادیر کالای قاچاق به یک انبار کالا واقع در خیابان رجایی مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و بازرسی از این انبار کالا ۱۱ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۰۰ دستگاه سشوار، ۲۳۲ کاپشن، ۲ هزار و ۱۹۸ پیراهن، ۲۸۸ شلوار، ۹۴۰ عدد کلاه زمستانی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری مالک کالاها ادامه داد: متهم در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت این کالاها را از استان اصفهان بارگیری و در این محل دپو و نگهداری کرده است.

گودرزی افزود: با دستور قضائی تمامی اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و کارشناسان ارزش ریالی این اموال را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار