عضو شورا:
رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهرتهران گفت: براساس گزارش های دریافتی بیشترین تخلفات شهرداری مربوط به حوزه شهرسازی و در اکثر موارد به دلیل صدور مجوزهای غیرقانونی برای ساخت و ساز بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 10 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی درباره اعلام گزارش اولیه عملکرد کمیته شفافیت شورای شهرتهران افزود: در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طی نطقی نسبت به وقوع تخلفات در شهرداری تهران تذکر دادم و در همین زمینه از همکاران در شهرداری تهران و همشهریان خواستم تا از طریق ارسال پیامک و یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره تلفن اعلام شده از سوی بنده، تخلفات را به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش دهند.

وی افزود: از تاریخ اعلام شماره تلفن تا امروز، نزدیک ۸۰ مورد تخلفات به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش شده است که نشان می‌دهد همکاران در شهرداری تهران و شهروندان به دنبال شفافیت در شهر هستند.

صادقی با اشاره به ارائه گزارش توسط شهروندان گفت: لازم به ذکر است که تمامی گزارش ها پس از بررسی همکاران در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر به شهردار تهران انتقال داده می‌شود تا پیگیری تخلفات انجام شود.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برخورد با فساد باید از حالت نمایشی خارج و سریع السیر شود و بی واسطه به اطلاع مسوولین برسد.

وی یادآور شد: اعضای شورای شهر به دنبال شفافیت هستند و این موضوع نیازمند همکاری شهروندان و همکاران ما در شهرداری تهران است.

صادقی خاطرنشان کرد: همکاران شهرداری و همشهریان می‌توانند پیام های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره ۰۹۳۹۹۸۰۳۰۰۹ برای بنده ارسال کنند تا در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران تخلفات پیگیری شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار