فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:
دماوند- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو رخ داده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 10 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، به مناسبت هفته ناجا در پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران نمونه‌های ترافیک با حضور سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرهنگ علی سلیمانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن عرض خیر مقدم بیان داشت: از مهر سال گذشته تا امسال در جمع تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته است و در مورد جان باخته گان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است همچنین در مورد مجروحین نیز خوشبختانه ۸ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی در اجرای قوانین ستاد کرونا در رأس هرم قرار گرفته بود و محدودیت‌ها را اجرا می‌کرد افزود: از همه همکاران در این زمینه تقدیر می‌کنیم.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: تمام سعی و تلاش مجموعه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران بر آن است که کاربران ترافیکی دچار ضرر کمتری شوند و با فرهیختگی کامل در کاهش تلفات و مجروحین مؤثر باشیم.

عزیزی افزود: ۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو اتفاق افتاده است که می‌طلبد همه ما از مجموعه نیروی انتظامی گرفته تا مردم عزیز رعایت فرمایند و دستورالعمل‌ها و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار