شهردار تهران گفت: پس از تکمیل خط 6 مترو، برای رفاه حال شهروندان از ایستگاه‌های این خطوط در شهرری به خطوط ریلی ورامین دسترسی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 11 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی در حال ساخت میدان حضرت عبدالعظیم(ع) در این باره اظهار کرد: امروز افتتاح ایستگاه شهید رضایی را داشتیم که در امتداد بهره برداری از ایستگاه‌های خط ۶ انجام شد و در ادامه از ایستگاه‌های این خط بازدید به عمل آمد.

وی گفت: پس از تکمیل ایستگاه‌های خط شش، مسیر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه پیدا می کند و ارتباط با خط یک مترو همچنین با خطوط ریلی راه آهن ورامین، به منظور تسهیل دسترسی مسافران ورودی و خروجی ایجاد خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: امیدوار هستیم با تکمیل کار بتوانیم ایستگاه‌های متعددی را به شکل هر ماه یک افتتاح داشته باشیم و با تکمیل خطوط شش و هفت به بهره برداری حداکثری برسیم و بتوانیم به توسعه خطوط جدید بپردازیم.

زاکانی درخصصوص ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم(ع) تصریح کرد: کارهای سخت افزاری این ایستگاه در حال انجام است و امیدوار هستیم با سرعت دهی به این پروژه خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم.

 خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر با ۳۱ ایستگاه است که ۱۲ ایستگاه این خط افتتاح شده و ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم (ع) در میدان شهرری یکی از ایستگاه‌های این خط است که پس از بهره برداری باعث سهولت دسترسی به منطقه خواهد شد و با توجه به اینکه روند ساخت این پروژه نیاز به تسریع داشت امروز پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶، شهردار تهران از این ایستگاه بازدید و بر تسریع عملیات عمرانی آن تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار