فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در حوزه شرارت های اراذل و اوباش با توجه به قرارگاهی که تشکیل شده، بالغ بر ۳۵۰ درصد رشد برخورد در این حوزه را داشتیم.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 11 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه، اظهار کرد: نیروی انتظامی شرق استان تهران همانند سایر پلیس ها در سراسر کشور برنامه هایی را به طور روتین در پیشگیری و مقابله با جرائم دارد که در ۶ ماهه اول سال موفق شدیم نسبت به سال گذشته در حوزه سرقت ها ۷ درصد کاهش سرقت را داشته باشیم.

وی گفت: در حوزه مقابله با موادمخدر ۴۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که تعداد ۱۵ باند در این حوزه شناسایی و منهدم شدند و بالغ بر ۱۶۰۰ نفر قاچاق فروش و خرده فروش دستیگر شدند و موفق شدیم ۲۹۰۰ نفر معتادین متجاهد را دستگیر و به کمک سازمان‌های دیگر به کمپ های ترک اعتیاد بفرستیم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به تصادفات، افزود: در بحث تصادفات خسارتی که افزایش داریم از شهروندان خواهشمندیم در این زمینه به التزامات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی توجه و دقیق بیشتری کنند که نسبت به سال‌گذشته بیش از ۵۰ نفر کاهش تلفات را داریم و در حوزه برون شهری و هم درون شهری کاهش ۳۹درصدی تلفات راهنمای و رانندگی را داریم که آمار خوبی را نشان می‌دهد‌.

سردار عزیزی بیان کرد: در حوزه برخورد با کالای قاچاق و قاچاقچیانی که با آنها برخورد می‌شود بالغ بر ۲۵۲ میلبارد ریال توانستیم کالای قاچاق کشف کنیم و درحوزه احتکار بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال کالای احتکاری را کشف کنیم و به مراجعه مربوطه شان معرفی نماییم که با آنها برخورد شود.

وی افزود: در بحث آموزش‌هایی که نیاز بوده به شهروندان ارائه شود با کمک رسانه ها به خصوص رسانه های دیجیتال و رادیو کمک های خوبی به ناجا انجام شده تا بتوانیم مطالب هشدارهای پلیسی را به موقع به شهروندان اعلان کنیم، همچنین همکارانمان در حوزه مشاوره در کلانتری‌ها اقدامات خوبی را انجام داده اند که بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ مشاوره به شهروندان در کلانتری ها به شهروندان داده شده است که همین امر باعث شده بالغ بر ۷۵ درصد اختلافات از این مراجعات در همان‌جا حل شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ۳۵ طرح در سطح شهرستانهای هفتگانه شرق استان تهران اشاره کرد و گفت: نقاطی که آلودگی به مواد مخدر داشتند برخورد شده و توانستیم بالغ بر ۸۴ درصد سرقت‌ها را کشف و به مراجعه قضایی معرفی کنیم.

سردار عزیزی بیان کرد: در حوزه شرارت هایی که در سطح جامعه به خصوص اراذل و اوباش به وقوع می‌پیوندد پلیس در شرق استان تهران با توجه به قرارگاهی که تشکیل شده با جدیت برخورد داشته و بالغ بر ۳۵۰ درصد رشد برخورد را در این حوزه داشتیم که این مهم قابل توجه است.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: کسانی که در جامعه ایجاد ناامنی می کنند بدانند پلیس با اقتدار با آنان برخورد می کند و قانون حتما برآنان برخورد قضایی را خواهد داشت، تمکین به قانون و احترام به شهروندان را داشته باشند و امید است به خیر و صلاح جامعه برگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار