مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: «جشنواره بادبادک‌ها» به مناسبت هفته ملی کودک با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان مراکز پرتو (کودکان کار، آسیب‌دیده و در معرض آسیب) در بوستان ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 12 October 2021

 

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی در حاشیه برگزاری «جشنواره بادبادک‌ها» اظهارداشت: هر سال ۱۶ تا ۲۲ مهر مصادف با هفته ملی کودک، برای کودکان برنامه‌هایی با هدف توجه بیشتر مدیریت شهری به آنان یا برای آگاه‌سازی عمومی نسبت به «حق کودک بر شهر» برگزار می‌شود.

حسینی افزود: ماموریت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیشتر مربوط به کودکان کم‌برخوردار اعم از کودکان کار، آسیب‌دیده و در معرض آسیب است.

وی اظهارداشت: «جشنوراه بادبادک‌ها» یک کار مشارکتی و گروهی است که کودکان علاوه بر تجربه حضور چند ساعت شاد و مفرح در کنار یکدیگر می‌توانند در کنار هم بازی‌ها، سرگرمی‌ها و نقاشی‌های زیبایی را خلق کنند.

حسینی با اشاره به اینکه «جشنواره بادبادک‌ها» و تمامی برنامه‌های هفته ملی کودک در تمام مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در هفته ملی کودک آغاز شده است و ادامه دارد، گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برنامه‌هایی را به طور مشترک به مناطق ۲۲گانه ابلاغ کرده است اما سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به طور خاص روی کودکان کمتر برخوردار، آسیب‌دیده و کار تمرکز دارد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: یکی از برنامه‌ها و تجربه‌های موفق ما با عنوان «پیک امید» که در نوروز اجرا شد و در هفته کودک هم دنبال می شود، برنامه یک سیستم پرتابل در مناطق است که به طور سیار و در یک خودرو در مناطق مختلف برگزار می شود. توسط پیک امید برنامه‌ها ی تفریحی و فرهنگی متفاوتی برای کودکان اجرا می‌شود.

حسینی بیان کرد: تلاش داریم در این هفته هم جامعه را نسبت به موضوع کودکان و به خصوص کودکان خاص حساس کنیم و هم برای آنان شرایط متفاوت و مفرحی را ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار