مهرداد همتیان با ۱۴ رای مجمع هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیبل‌رانی استان تهران به مدت ۴ سال رییس این هیات شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 12 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مجمع انتخاباتی هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران، با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان و ۱۶ نفر اعضای مجمع برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری پس از ۲۲ ماه وقفه و به صورت سرپرستی اداره می‌شد که ۱۲ نفر نامزد ریاست این هیات بودند.

گفتنی است به علت انصراف و غیبت نامزدها در نهایت مهرداد همتیان با ۱۴ رای مجمع مدیریت هیات موتورسورای و اتومبیل‌رانی استان تهران را کسب کرد.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی، طی سخنانی در این مجمع انتخاباتی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علیرضا پرویزی سرپرست فقید هیات که شهریورماه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد، اظهار کرد: بنا داریم با همکاری تمامی اعضا و پیشکسوتان شاهد رشد و پیشرفت این ورزش در سطح استان باشیم چرا که استان تهران محرک ورزش کشور است.

ناظمی با اشاره به اینکه تهران می تواند نقش بسزایی در ورزش کشور ایفا کند، گفت: خواهشم از رئیس جدید هیات این است که از برنامه های خاص منتقدان و نامزدها، استفاده کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز طی سخنانی در این مجمع انتخاباتی با بیان اینکه ارزیابی هیات ها سالانه بررسی می‌شود، گفت: تصمیم بر این است که با ارزیابی فدراسیون ها، توان و فعالیت هیات های ورزشی استان‌ها، در بعد توسعه و برنامه ریزی مورد رصد قرار گیرد.

پریچهره با بیان اینکه فرهنگ سازی و استفاده از توان آموزش و پروش برای تقویت استعداد ها مورد تاکید است، گفت: برنامه ریزی لازم و جامع می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند چرا که استعداد ها و ظرفیت های قابل توجهی در ورزش تهران وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار