فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از ۷۶ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 13 October 2021

مهدی یوسفی جمارانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا تاکنون نزدیک به ۳۰۵ هزار دُز واکسن در سطح شهرستان پاکدشت تزریق شده که از این تعداد، ۲۳۵ هزار و ۶۱۵ نفر دُز اول و ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر دُز دوم را دریافت کرده اند.

وی افزود: با افزایش تعداد پایگاه‌ها و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون، جمعیت بیشتری از گروه‌های هدف علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و روزانه بیش از ۶ هزار دُز واکسن در مناطق مختلف پاکدشت تزریق می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۳ پایگاه فعال تزریق واکسیناسیون بر مراجعه به موقع شهروندان برای تزریق واکسن تاکید کرد و افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دریافت واکسن برای ریشه کن شدن کرونا ضروری است.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولان شبکه بهداشت و درمان و سپاه پاسداران، پایگاه‌های سیار تزریق واکسن نیز در شهرستان پاکدشت راه‌اندازی شده و با استقرار در مناطق پرتردد، نسبت به واکسینه کردن افراد اقدام می‌کنند.

فرماندارپاکدشت از واکسینه شدن کلیه معلمان شهرستان خبر داد و افزود: با کاهش سن تزریق واکسن کرونا، تعداد زیادی از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله نیز طی روزهای گذشته به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کرده و دُز اول واکسن را دریافت کردند تا با تکمیل واکسیناسیون، شرایط بازگشایی مدارس فراهم شود.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار