دماوند- رئیس آموزش و پرورش رودهن با اشاره به تحصیل ۱۵ هزار دانش‌آموز در ۷۳ مدرسه این بخش گفت: کمبود نیروی انسانی در رودهن با به کارگیری نیروهای بازنشسته و حق التدریسی تا حدودی جبران شده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 13 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، زهرا رستمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت و تعداد دانش اموزانی که در بخش رودهن مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: بر اساس آمار سامانه سیدا، جمعیت دانش‌آموزان بخش رودهن، ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر است که احتمال دارد با ثبت دانش‌آموزان باقی مانده در سامانه، این جمعیت به ۱۵ هزار نفر برسد.

وی افزود: در مقطع ابتدایی ۶ هزار و ۴۲۷ نفر، متوسطه اول ۳ هزار و ۱۶۳ نفر، متوسطه دوم یک هزار و ۹۰۸ نفر، فنی و حرفه‌ای ۴۶۲ نفر و کار و دانش ۵۷۵ نفر تحصیل می‌کنند و تعداد یک هزار و ۱۳۰ معلم در مدارس دولتی و غیردولتی بخش رودهن مشغول تدریس هستند.

رستمی گفت: در بخش رودهن، ۳۳ مدرسه ابتدایی، ۲۱ مدرسه متوسطه اول، ۲۲ مدرسه متوسط دوم و در مجموع ۷۳ مدرسه در این بخش فعالیت دارند و ۳۸۰ کلاس در مدارس بخش رودهن وجود دارد که نسبت به سال تحصیلی گذشته، تعداد ۳۵ کلاس درس در این بخش افزایش یافته است.

رئیس آموزش و پرورش رودهن با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش امری غیرقابل کتمان است عنوان داشت: آموزش و پرورش بخش رودهن با به کارگیری نیروهای بازنشسته و همکاران حق التدریسی این مشکل را تا حدود زیادی جبران کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار