رییس کمیته باغات شورای اسلامی شهر تهران از ارجاع ۱۰۰ پرونده به این کمیته خبر داد و اعلام کرد: بررسی این پرونده ها از نظر باغ بودن یا نبودن در صحن شورای شهر آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 13 October 2021
۱۰۰ پرونده به کمیته باغات شورای شهر تهران ارجاع شد

به گزارش «تابناک تهران»، جعفر شربیانی درباره بررسی پرونده باغات اظهار داشت: پرونده های باغات به زودی در صحن شورای شهر مطرح و پس از بررسی درباره وضعیت باغ بودن یا نبودن، اعلام رای و نظر می شود.

وی افزود: حدود یکصد پرونده باغات به این کمیته ارجاع شده که به زودی در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره تخلفات در بررسی پرونده باغات در دوره های گذشته عنوان کرد: گزارشی درمورد تخلفات گذشته موجود نیست و ورودی هم به این موضوع نشده است .

وی افزود: انقدر کار روی زمین مانده وجود دارد، که فرصت رفتن به گذشته را فعلا نداریم، مگر اینکه مراجع قضایی مورد خاصی را مطرح کنند.

شربیانی با بیان اینکه هنوز نماینده شورای شهر تهران در کمیسیون ماده هفت شهرداری مشخص نشده است، گفت: پیش از این نماینده شورا برای عضویت در این کمیسیون اعلام شد اما صحن به وی رای نداد؛ باید هرچه سریع تر در این موضوع اقدام شود.

کمیسیون ماده هفت شهرداری به کمیسیون تشخیص باغات معروف است.

جهت تشخیص باغات توسط شورای اسلامی شهر، شهرداری موظف است درخواست مالک و ذی نفع یا درخواست خود را با سوابق و مدارک به کمیسیون ماده هفت ارسال کند و نظر کمیسیون را که حداکثر ظرف مدت یک ماه صادر خواهد شد به ذی نفع ابلاغ نماید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار