رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ورامین از اختصاص ۴۰۰ دستگاه تاکسی تحت عنوان طرح توسعه تاکسی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 14 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسن خوانساریان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ورامین صبح امروز در نشست با روسای خطوط تاکسیرانی شهرستان ورامین از اختصاص ۴۰۰ دستگاه تاکسی خبر داد و اظهار کرد: تمامی تاکسی‌های پلاک سفید باید نسبت به تعویض و جابه جایی تاکسی پلاک شخصی با پلاک زرد ظرف مدت ۱۵ روز اقدام کرده و در صورت عدم انجام آن متقاضی جدید جایگزین تاکسی پلاک سفید  خواهد شد که این طرح به دلیل هماهنگی و تبدیل مسافربرهای شخصی به تاکسی است.

وی گفت: هم اکنون تعداد ۳۲۴ دستگاه تاکسی پلاک سفید تحت نظارت این سازمان قرار دارند که تبدیل این خودروها به تاکسی پلاک زرد الزامی است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ورامین، مبلغ تمام شده خرید خودرو را یکصد و ۲۱ میلیون تومان  اعلام کرد و بیان کرد: این مبلغ از سوی اتحادیه اعلام شده و ماشین در نظر گرفته شده پژو ۴۰۵ دوگانه سوز می‌باشد که طبق وعده داده شده مسؤولان ایران‌خودرو، تحویل آن نهایتاً تا سه ماه است.

خوانساریان در انتها خاطر نشان کرد: در این مرحله صاحبان خودروهای مسافربر شخصی می‌توانند خودرو خود را با قیمت روز در بازار  واگذار کنند و به جای آن یک دستگاه تاکسی با نرخ ایران خودرو تحویل بگیرند که اختلاف بسیاری با بازار آزاد دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار