سرپرست وزارت آموزش و پرورش:
مدارس و فعالیت حضوری دانش آموزان از نیمه دوم آبان ماه با تشخیص مدیران مدارس و مناطق آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 14 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان های تهران در قرچک گفت: فعالیت دانش آموزان به صورت حضوری را از نیمه دوم آبان ماه به صورت رسمی آغاز می کنیم.
علیرضا کاظمی افزود: در هر منطقه ای از کشور و با توجه به وضعیت رنگ بندی ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت متفاوت است و در هر منطقه مدیران مدارس و مناطق و اولیاء همچنین نوع رعایت پروتکل های بهداشتی ، آغاز فعالیت را مشخص می کند که در صورت تایید آنها فعالیت کامل حضوری آغاز می شود.
وی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان را دو هفته است که آغاز کردیم و در این مدت خوشبختانه 60 درصد از دانش آموزان واکسینه شدند که امیدواریم در مدت زمان باقیمانده بقیه هم نسبت به تزریق اقدام کنند تا با قدرت بیشتر به سمت بازگشایی حضوری مدارس برویم.
کاظمی اضافه کرد: امروزبرای تجهیز مدارس شهرستان های استان تهران 20 میلیارد ریال مصوب کردیم که در هفته آینده پرداخت می شود.
وی در پایان به بحث فضاهای آموزشی اشاره کرد وگفت: تعداد دانش آموزان اضافه شده به مدارس شهرستان های استان تهران را در امسال 60 هزار دانش آموز اعلام کرد که نیازمند اضافه شدن فضای آموزش در این مناطق است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار