فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:
ورامین- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه در برخورد با اراذل و اوباش مماشات نخواهیم کرد گفت: دستگیری مخلان امنیت در شرق استان تهران ۷۹ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 15 October 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، سردار کیومرث عزیزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به کمبودهایی که در حوزه انتظامی شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران وجود دارد اظهار داشت: طی ۱۰ سالی که فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ورامین مستقر شده است، برخی شهرستان‌ها از دادن زمین برای ساخت معاونت‌های نیروی انتظامی دریغ کردند و اکنون برخی از زیر مجموعه‌های شرق استان تهران مستأجر می‌باشند.

عزیزی افزود: از نمایندگان مجلس و دولت درخواست داریم برای اینکه ما مدیون زحمات پرسنل خود نباشیم اعتبارات ناجا را افزایش دهند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه نرم افزار پلیس من، در آینده راه اندازی خواهد شد و بسیاری از مراجعات مردم به مراکز انتظامی کمتر می‌شود گفت: در خصوص همیاری مردم با پلیس ️می خواهیم مردم نظارت بر پلیس را با سامانه ۱۹۷ دنبال کنند قطعاً بدانند پلیس موارد را به جد پیگیری خواهد نمود.

وی عنوان داشت: قانون برخورد با مجرم نقص دارد و تجدید نظر باید صورت بگیرد و در صورت ضرورت پلیس باید از اصلاح خود به نفع مردم استفاده کند.

عزیزی اظهار داشت: با تمام توان به عنوان سرباز ولایت در برخورد با اراذل و اوباش مماشات نخواهیم کرد و در این راستا و دستگیری مخلان امنیت بیش از ۷۹ درصد رشد داشته ایم و باید اعلام کنیم که طی ۶ ماه اخیر موردی در خصوص قتل و تیراندازی، قمه کشی نداشته ایم و که در این رابطه دستگیری مجرم رخ نداده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار