رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف مزرعه استخراج ارز با ۶۱ ماینر و ارزش ۵۰ میلیارد ریال در یافت آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 15 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" امروز (جمعه) اظهار داشت: روز گذشته با رصد های اطلاعاتی و اقدامات فنی تیم عملیات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد یک مزرعه استخراج رمز ارز را در یک گاراژ شناسایی شد.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری یافت آباد پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی های قضائی به محل مذکور مراجعه و پس از کشف ۶۱ ماینر غیرمجاز در این گاراژ متهم را بازداشت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری  تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به استخراج غیرقانونی رمز ارز در جنوب تهران اعتراف کرد.

وی افزود: کارشناسان اداره برق ارزش ریالی ماینر های کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
این مقام انتظامی  در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تصادف شدید سمند و سانتافه در حکیم

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تصادف شدید سمند و سانتافه در بزرگراه حکیم به علت تغییر مسیر ناگهانی سمند گفت: علی‌رغم شدت خسارت، این حادثه مصدوم نداشت.

سرهنگ حمید حمیدی اظهارداشت: ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته و در مسیر حکیم پردیسان، یک دستگاه سواری سمند به دلیل تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه سواری سانتافه برخورد می‌کند.

وی گفت: سواری سمند که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان تغییر مسیر داده و سواری سانتافه که در مسیر خود در حال تردد بوده به شدت با این خودرو برخورد می‌کند و خسارات فراوانی به این دو خودرو وارد می‌شود.

حمیدی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت تصادف حاضر شدند و به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه تصادف پرداختند.

وی بیان کرد: خوشبختانه علی‌رغم شدت خسارت، این حادثه مصدوم نداشت.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام رانندگی، به هیچ عنوان و به صورت ناگهانی تغییر مسیر نداده و چنانچه قصد این کار را در مواقع مجاز دارند حتما از قبل با زدن چراغ راهنما و یا با اشاره دست در صورت خرابی چراغ راهنما دیگر رانندگان را از قصد خود مطلع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار