عضو شورای شهر تهران:
عضو ششمین دوره از شورای شهر تهران در نشست شورای مدیران منطقه ۲ بر اهتمام جدی در خدمت رسانی بهینه و ارتقای آرامش و امنیت روحی شهروندان تاکید کرد و گفت: شورای ششم بر این مساله اهتمام ویژه ای دارد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 15 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شهرداری منطقه ۲ ،حبیب کاشانی در جمع مدیران شهرداری این منطقه با بیان اینکه در این فرصت پیش آمده باید خدمات ارزنده ای را برای شهروندان رقم زد، گفت: امروز مدیریت شهری با محدودیت منابع مالی مواجه است، اما اهتمام جدی دارد خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه دهد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری قوانین شهرسازی گفت: برخی از ضوابط شهرسازی موجب محدودیت هایی در مناطق شده و این مساله روند نارضایتی شهروندان را از شهرداری ایجاد کرده است.

این عضو شورای شهر تهران کمبود وسایل حمل و نقل عمومی را از دیگر مشکلات شهروندان برشمرد و افزود: متاسفانه دولت وظیفه خود را درقبال حمل و نقل عمومی انجام نداده و در حال حاضر شهر ما نیاز به حداقل ۹ هزار دستگاه اتوبوس دارد که درهمین راستا شورای ششم و مدیریت شهری نسبت به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه دارد.

وی افزود: تامین امکانات و ارتقای کیفی خدمات شهری مهمترین مطالبه شهروندان است و حال که این فرصت برای ما فراهم شده است نباید از آن غفلت کنیم.

کاشانی در ادامه با اشاره به اینکه هرگونه تحول در شهر حاصل تلاش و همدلی مدیران و نیروی انسانی مدیریت شهری است، گفت: یکی از رویکردهای شورای ششم این بوده و هست که آرامش و امنیت را به شهروندان و همچنین خانواده مدیریت شهری تزریق کند.

شهردار منطقه ۲ نیز در ادامه این نشست با تشریح برنامه های پیش بینی شده در پیشبرد اهداف و رویکردهای مدیریت شهری، گفت: تعامل حداکثری با شهروندان باحضور در مساجد و محلات و جلسات دیدار مردمی از جمله برنامه های پیش بینی شده است تا با شناسایی مطالبات آنها بتوانیم خدمات بهینه ای ارائه دهیم.

مهدی صالحی حمل و نقل عمومی را یکی از مشکلات جدی منطقه ۲ برشمرد و گفت: مدیریت شهری به دنبال این است تا ظرفیت های حداقلی را درحوزه حمل و نقل عمومی فراهم کند و امید می رود شورای شهر در بودجه سال آتی به این مساله توجه جدی داشته باشد.

وی احداث مسیر تندرستی را یکی از پروژه های مهم منطقه برشمرد و گفت: در حال حاضر ۴۸ کیلومتر مسیر ایمن پیاده و دوچرخه در حال احداث است و با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شوددر آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است عضو شورای شهر تهران در ادامه در جلسه ملاقات مردمی به مطالبات و در خواست های شهروندان منطقه ۲ رسیدگی کرد.

 منطقه ۲ شهرداری تهران در شمال‌شرقی میدان آزادی قرار دارد؛ این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محصور است.

محله‌های پونک، آریاشهر یا صادقیه، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد، گیشا، شهرک ژاندارمری یا مرزداران، شهرک غرب، سعادت‌آباد و طرشت از محله‌های این منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار