معاون امور معادن وصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، از دریافت بیش از ۲۵۲ هزار میلیاردریال حقوق دولتی درنیمه اول سال جاری از معادن استان خبر داد و گفت: این مبلغ نشان از رشد ۲۶۱ درصدی وصول حقوق دولتی از معادن استان نسبت به زمان مشابه سال قبل دارد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 17 October 2021

 

رشد ۲۶۱ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان تهران

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، علی عبدی اظهار داشت: در۶ ماهه اول سال، هفت پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۳۳هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی ۶۶ نفر صادر شده است که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۳۴درصدی داشته است.

عبدی افزود:دراستان تهران تعداد ۲۴۰معدن فعال وجود دارد که درتامین مواد اولیه کارهای عمرانی استان بویژه شن و ماسه نقش بسزایی دارند.

معاون امور معادن سازمان صمت استان  تهران بیان داشت : نظارت ها و بازدید از معادن استان به صورت متوالی انجام می شود و از نظر اصول ایمنی، میزان برداشت و رعایت مجوزهای قانونی مورد بررسی و اعمال نظر قرار می گیرد.

بیشترین معادن سطح استان  تهران در حوزه مصالح ساختمانی است که برای تامین نیاز داخل کشور و بخشی نیز فرآوری و به سنگ اختصاص دارد که به سایر نقاط جهان صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار