استاندار تهران با اشاره به اینکه اولویت هوشمندسازی قرنطینه با اصنافی است که با سلامت مردم در ارتباط بوده یا تردد بیش از اندازه دارند، گفت: بیش از ۴ هزار نفر از کادر درمانی و بهداشتی استان تهران دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 19 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از "فارس" محسن منصوری استاندار تهران در این باره اظهار کرد: اصل موضوع هوشمندسازی قرنطینه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد و مجموعه وزارتخانه‌های بهداشت و کشور مکلف به تکمیل طرح برای ارائه در جلسه بعدی این ستاد با حضور رئیس جمهور شدند که هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بخشی از قرنطینه هوشمند شامل اصناف خواهد بود، افزود: اولویت این هوشمندسازی نیز با اصنافی است که با سلامت مردم در ارتباط بوده و یا تردد بیش از اندازه دارند.

استاندار تهران بیان کرد: بایستی کار از موضوعات مهم‌تر شروع شده و نمی‌توان در گام نخست به صورت فراگیر در همه موضوعات، صنوف و اقشار اقدام شود.

منصوری با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد شبانه، گفت: در خصوص تردد شبانه هنوز تصمیم‌گیری جدید اتخاذ نشده و کماکان مصوبات قبلی پابرجاست.

وی با اشاره به موضوع دریافت دوز سوم یا احتیاط، تصریح کرد: در خصوص تزریق دوز سوم به کادر درمانی نیز، بر اساس آمار فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا کلانشهر تهران، بیش از ۴ هزار نفر در استان تهران دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این موضوع تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار