فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با تزریق ۳۵۰ هزار دز واکسن در نوبت اول و دوم بیش از ۸۳ درصد جامعه هدف در برابر کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 19 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل ایرنا "مهدی یوسفی جمارانی" گفت: از ابتدای اجرای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا تا کنون ۳۵۰ هزار دز واکسن‌ در پاکدشت تزریق شده که از این تعداد، ۲۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر دُز اول و ۹۹ هزار و ۳۴۰ نفر دُز دوم را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد دانش‌آموزان واکسینه شدند، افزود: جمعیت دانش‌آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان حدود ۴۳ هزار نفر است که تاکنون ۳۱ هزار نفر از آنها واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

فرماندار پاکدشت با بیان اینکه در روزهای اخیر سیر نزولی ابتلا به کرونا در شهرستان کاهش یافته عنوان کرد: عادی انگاری و رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌تواند تبعات خطرناکی از جمله آغاز پیک ششم شیوع بیماری را در پی داشته باشد بنابراین از مردم تقاضا می‌کنیم در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی از تزریق روزانه ۸ تا ۱۰ هزار دز واکسن در پاکدشت خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۸ هزار نفر از افرادی که واکسینه شدند آقا و مابقی خانم بودند.

یوسفی جمارانی اظهار داشت: هم اکنون ۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تأکید کرد: اصلی ترین راه نجات و پیشگیری از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است چرا که عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به معنی آغاز موج ششم خواهد بود و از همه مردم می‌خواهیم با مراجعه به مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار