رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات شهرستان‌های استان تهران از تبدیل شهرک حمل و نقل بار به انبار‌های دپوی کالا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 08 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، بهمن حسن بیگی در حاشيه بازديد گشت مشترک تعزیرات حکومتي شهرستان هاي استان تهران ، پلیس امنیت اقتصادی و دادستاني شهرستان ري از شهرک حمل و نقل جاده اي بار در بخش کهريزک شهرستان ري افزود : در بازديد از اين شهرک مشاهده کرديم بسیاری از واحدهای اين شهرک بدون اخذ مجوز از مراجع قانوني و دور از دید کارشناسان ، به انبار دپوی کالاهای مختلف با هدف افزایش قیمت کالا و اخلال در بازار اقدام مي کنند.


وي با اشاره به اينکه کالاهاي احتکار شده در اين انبار ها عمدتا در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است ، گفت : بر طبق قوانين حاکم بر نظام صنفي کشور هيچ از واحدهاي مستقر در اين شهرک با توجه به اينکه از امکانات دولتي و يارانه اي به منظور سهولت در حمل ونقل بار استفاده مي کنند ، حق تغيير کاربري و تبديل به انبار کالا را ندارند.


رئیس گشت های مشترک تعزیرات شهرستان های استان تهران اظهار داشت : فعاليت اين انبار ها احتکار کالاي کاچاق محسوب مي شود و تمامي اين انبارها پلمب و پرونده آنها براي رسيدگي و تخلف صورت گرفته به دادستاني شهرستان ري ارجاع خواهد شد.


شهرستان ري با دارا بودن 2 هزار و 700 انبار به ثبت رسيده در سامانه جامع انبار ها به عنوان قطب انبارهاي کشور به شمار مي رود.


شهرک حمل و نقل جاده اي بار در جاده قديم تهران – قم به منظور سهولت در تمامی عملیات حمل و نقل عمده بار از پایانه‌های موجود به اين شهرک و بارگيري از اين شهرک به مقاصد مختلف که بخش قابل توجهی از نیازهای رفاهی و اجتماعی رانندگان برطرف می‌ کند ،احداث شده بود.

شهرک حمل و نقل با هدف کاهش تردد خودروهای سنگین و کامیون ها به شهر تهران و تامین بهداشت روانی و حفاظت محیط زیست تهران در دي ماه 97 به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار