شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری گفت: به منظور مدیریت بارش‌های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین‌های برف روبی در سه جایگاه و ۱۴ سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه این منطقه مستقر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک تهران به نقل از شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری، سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه سایت های اصلی برف روبی در واحد موتوری سنگین بزرگراه های شهید آوینی و امام علی (ع) مستقر هستند افزود: سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

وی اظهار داشت: به منظور مقابله با بارش ها و برای مشارکت مردمی و دسترسی آسان شهروندان ۱۵۰ مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر و ۵۰ هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایت های برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان، خاطرنشان کرد: اولویت مدیریت شهری در زمان بارش های سنگین، پاکسازی بزرگراه ها و محورهای اصلی است و مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه ها کمک بسزایی در خدمت رسانی خواهد داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پنج هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و ۲ هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه جمع شده است، اضافه کرد: ۴۵ دستگاه ماشین شامل لودر، گریدر، جرثقیل، بالابر، انواع کامیونت، بابکت و تانکر در اختیار سایت های برف روبی است که با شروع بارش برف مورد استفاده قرار می گیرند.

وی یادآور شد: به منظور بررسی آمادگی پیمانکاران خدمات شهری برای آمادگی مقابله با بارش های فصلی، تجهیزات و ادوات برف روبی به صورت مستمر مورد بازدید و نظارت قرار می گیرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار