فرماندار پیشوا:
فرماندار پیشوا با بیان اینکه شهرستان پیشوا باید در امور مختلف، الگوی کشوری باشد، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر الگوسازی کشوری و معرفی پیشوا به عنوان قطب فرهنگی‌ را در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 17 November 2021

به گزارش تابناک تهران، ابرهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا صبح امروز در نشست با مدیران شهری پیشوا، اظهار کرد: شوراها از ارکان نظام جمهوری اسلامی و تبلور همدلی هستند و تشکیل آنها در جهت تسریع در امور است.

وی گفت: هدف ما همدلی و همکاری با همه گروه‌های شهرستان به دور از نگاه‌های سیاسی و حزبی است.

فرماندار پیشوا افزود: امروز باید امورات منطقه را با هم‌فکری و وحدت پیش برد و با دوری از حواشی به صورت شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم تلاش کرد.

تاجیک نوری بیان کرد: ما به دنبال الگوسازی در کشور هستیم؛ شهرستان پیشوا باید در امور مختلف، الگوی کشوری باشد که این مهم به سادگی به دست نمی‌آید؛ شعار و هدف ما الگوسازی است و در جهت عملی شدن آن تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل پیشوا به قطب فرهنگی‌ جنوبشرق استان تهران، یکی دیگر از اولویت‌های کاری ما است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به وجود حضرت امامزاده جعفر(ع) و ظرفیت‌های معنوی، تاریخی و انقلابی پیشوا، باید تلاش کنیم این ظرفیت‌ها را به یکدیگر پیوند داده و همه برنامه‌ها با محوریت آستان متبرک این‌ امامزاده والامرتبه برگزار شود که در این میان، نقش شهرداری بسیار‌ پررنگ‌تر از سایر دستگاه‌ها است.

تاجیک نوری افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر الگوسازی کشوری و معرفی پیشوا به عنوان قطب فرهنگی‌ را در دستور کار خود قرار دهد که تحقق این مهم برکات زیادی از جمله گشایش اقتصادی و توسعه گردشگری مذهبی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار