هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران با حضور اساتید، کارشناسان و دانشجویان این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 17 November 2021

به گزارش تابناک تهران، سعید قاضی مغربی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در مراسم افتتاحیه هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران اظهار کرد: هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران در سال های گذشته در دانشگاه های دولتی برگزار می شد که با تلاش های بسیار برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار می شود.

وی گفت: دبیرخانه این کنفرانس از هشت ماه قبل کار خود را آغاز و فراخوان ها و اطلاع رسانی ها از طریق وب سایت کنفرانس انجام شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) ادامه داد: ۱۰۰ مقاله دریافت، بررسی و داوری شد و در نهایت حدود ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که امروز و فردا به صورت حضوری و مجازی ارائه می شود.

قاضی مغربی بیان کرد: کارگاه‌های این کنفرانس از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد که ۱۴ کارگاه مشخص و پژوهشگران و علاقه مندان در آن ثبت نام کردند که پس از اتمام این کارگاه ها گواهینامه معتبر به افراد اعطاء می شود.

وی یادآور شد: این کنفرانس با حمایت ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری، نیروی دریایی سپاه، صا ایران، صا شیراز، هوا و فضای سپاه، شرکت رستافن، و همچنین حامیان معنوی از جمله مجله رادار دانشگاه امام حسین (ع)، ISC، IEEE و سیویلیکا مورد حمایت قرار گرفته و مقالات برگزیده در این پایگاه ها نمایه سازی می شود و در روز اختتامیه مقالات برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) افزود: از دیگر برنامه های جانبی این کنفرانس مسابقه چالشی با موضوع رادار و سامانه های مراقبتی و همچنین نشست بررسی تخصصی و انتخاب رساله برتر دکتری در حوزه مخابرات و رادار است که به افراد برتر جوایزی اهدا می شود.

قاضی مغربی یادآور شد: با همکاری سازمان های نظامی و ارگان های کشوری نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات حوزه مرتبط با رادار و سامانه های مراقبی که امکان نمایش عمومی دارند در فضای مسقف برای بازدید شرکت کنندگان ایجاد شده است.

 هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران طی دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می شود که امروز چهارشنبه ۲۶ آبان طی مراسم افتتاحیه آغاز شد و فردا پنجشنبه ۲۷ آبان ماه پایان می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار