معاون استاندار تهران:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برودت هوا و افزایش مشکلات برای افراد بی سرپناه در شهر گفت: افزایش امکانات گرمخانه‌ها در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 20 November 2021

به گزارش تابناک تهران، سید عباس جوهری شامگاه جمعه در بازدید شبانه از محل دره فرحزاد و دو گرمخانه آقایان و بانوان واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهردار تهران با نگاه جهادی به میدان آمده و با دغدغه مندی درصدد کمک به کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران است.

وی افزود: بایستی این‌نگاه در سراسر شهرداری‌ها تسری پیدا کند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تهران و اقدامات جهادی در جهت ساماندهی افراد بی سرپناه و جمع آوری معتادین متجاهر و غیره باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: جلسات متعددی با حضور دستگاه‌های مسئول با محوریت شهرداری تهران برگزار شده و شاهد اقدامات خوبی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

جوهری سپس گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مشکلات برای افراد بی سرپناه در شهر تهران، افزایش امکانات گرمخانه‌ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید مشخص شد برخی پیمانکاران به تعهدات خود به درستی عمل نمی‌کنند و برخی نواقص در خدمات رسانی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار