بدلیل نقص فنی یکی از قطارهای خط چهار مترو تهران، نخستین روز هفته شهروندان تهرانی با ازدحام در ایستگاه‌های این خط همراه شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 20 November 2021

 

 حوالی ساعت هفت صبح امروز شاهد ازدحام و شلوغی در ایستگاه های اکباتان، میدان آزادی، انقلاب اسلامی و چهار راه ولیعصر بودیم و بسیاری از مسافران در خارج از قطارهای مترو چشم انتظار حرکت قطارها به سمت ایستگاه کلاهدوز بودند.

یکی از این مسافران گفت: بیش از ۲۰ دقیقه است که قطار در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی متوقف است و کسی پاسخگو نیست و مدام بلندگوهای ایستگاه اعلام می کند که نقص فنی در حال برطرف شدن است و از صبر و بردباری مسافران متشکریم.

وی اظهار داشت: وقتی که از ایستگاه میدان آزادی سوار قطار شدم بر خلاف روزهای گذشته مدام در ایستگاه ها قطارها متوقف بود و معلوم نیست مشکل امروز قطار چه بود.

اما مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه علت را نقص فنی یکی از قطارهای خط چهار در ایستگاه تئاتر شهر اعلام کرد.

علی عبداله پور به خبرنگار ایرنا گفت: در ساعت ۷:۱۵ امروز (شنبه) یکی از قطارها خط چهار در ورودی ایستگاه تئاترشهر به دلیل نفص فنی متوقف شد که توسط تکنسین های فنی به ایستگاه اعزام و مشکل قطار برطرف شد.

وی افزود: نقص فنی به مدت ۳۰ دقیقه به طول انجامید و هم اکنون حرکت قطارها در خط چهار بصورت عادی در جریان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: این نقص فنی از سمت غرب به شرق خط چهار به وجود آمده و از مسیر شرق به غرب مشکلی نبود و حرکت قطارها بدون وقفه در حال انجام بود.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران خط چهار مترو تهران اعلام کرد: ساعت ۷:۴۵ این مشکل برطرف شده و قطارها بدون هیچ مشکلی در حال اعزام است.

خط چهار مترو تهران از ایستگاه ارم سبز (غرب) آغاز و تا ایستگاه شهید کلاهدوز (شرق) پایتخت ادامه دارد و این خط یکی از خطوط پر مسافر ناوگان مترو تهران و حومه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار