رئیس کمیته فریزبی هیات ورزش های همگانی استان تهران از معرفی نفرات برتر قهرمانی "لیگ دیسک طلایی" برای افراد کم توان جسمی به میزبانی منطقه یک و شهرستان شمیرانات خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 20 November 2021

مریم واثقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات قهرمانی با شرکت ۷۲ ورزشکار دختر و پسر معلول و کم توان جسمی و حرکتی با همکاری شهرداری منطقه یک، شمیرانات و هیات همگانی استان تهران به مدت یک روز در سالن شهدای کاشانک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این رقابت ها شور و نشاط میان این ورزشکاران بوده است بیان کرد: مسابقات انتخابی فریزبی مردان و زنان استان تهران در رشته های میدانی و در بخش های دقت، مسافت و MTA برگزار شد.

رئیس کمیته فریزبی هیات همگانی استان تهران افزود: در رشته پرتاب مسافت در رده سنی مردان بزرگسال علیرضا ذاکریان از حوزه شمال شرق، وهاب اسکندری از حوزه شمال‌غرب و محمد رئیسی از حوزه شمال غرب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته پرتاب دقت حمید محمدیان از شمیرانات، وهاب اسکندری از حوزه شمال غرب و امیر علی محمودی از حوزه شمال شرق و در رشته پرتاب MTA نیز محمد رئیسی از حوزه شمال‌غرب، سید امیر علوی از حوزه شمال‌غرب و علیرضا ذاکریان از حوزه شمال شرق جایگاه برتر را بدست آوردند.

به گفته این مسول کمیته ورزشی، در رده سنی نوجوانان ماهان محمودی در رشته های پرتاب مسافت و پرتاب دقت مقام اول را کسب کرد.

واثقی همچنین به بخش زنان در رشته های دقت و مسافت و MTA نیز اشاره کرد و افزود: در رشته پرتاب مسافت در رده سنی بزرگسالان عارفه دارابی از حوزه شمال شرق، منصوره دلجو از حوزه شمیرانات و شقایق رمضانی از حوزه شمال غرب مقام مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در رشته پرتاب مسافت در رده سنی نوجوانان نیز به ترتیب هستی علمی از شمیرانات، ستایش گازرانی از شمیرانات و مائده سادات میران از شمیرانات و در بخش پرتاب دقت نوجوانان مائده سادات میران از شمیرانات، نیایش گازرانی و ستایش گازرانی هر ۲ ورزشکار از شمیرانات به مقام برتر این بخشدیت یافتند.

رئیس کمیته فریزبی استان تهران ادامه داد: در رشته پرتاب دقت در رده سنی بزرگسالان شقایق رمضانی از حوزه شمال‌غرب، نرگس ضیائیان از حوزه شمال غرب و عارفه دارابی از حوزه شمال شرق و در رشته پرتاب MTA در رده سنی بزرگسالان عارفه دارابی از حوزه شمال شرق، شقایق رمضانی حوزه شمال غرب و نرگس ضیائیان از حوزه شمال غرب جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار