قبل از دست یابی به هر نوع اطلاعات در مورد اولین تولیدکننده فنرکوپلینگ، بهتر است کمی با خود این تجهیز صنعتی پرکاربرد آشنا شویم.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 20 November 2021

کوپلینگ coupling؛ وسیله ای است که از آن برای اتصال دو شفت به یکدیگر در انتهای آنها به منظور انتقال نیرو استفاده می کنند. هدف اصلی کوپلینگ ها، اتصال دو قطعه از تجهیزات دوار است در حالی که اجازه می دهد درجاتی از ناهماهنگی یا حرکت انتهایی یا هر دو را فراهم کند.

حال تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که در زمینه ساخت انواع فنر فعالیت میکنند، اما اولین تولیدکننده فنرکوپلینگ در کشورمان iran، شرکت آسیا فنر است. در ادامه به معرفی فنر کوپلینگ و تولیدکننده آن میپردازیم.

اولین تولیدکننده فنر کوپلینگ در ایران (آسیا فنر)

 آسیا فنر تولید کننده فنر (https://asiafanar.com/) در ایران

آشنایی با گروه صنعتی فنرسازی آسیا

گروه صنعتی فنرسازی آسیا مفتخر است که با بیش از 30 سال تجربه در امر مشاوره، طراحی و ساخت انواع فنر (فنرفشاری، فنرحلزونی، فنرکششی و فنر کوپلینگ)، واشر آلات، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز آن هم با وجود پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، توانسته محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار ارائه کند و سهم به سزایی در جهت کمک به رشد و توسعه صنعت فنرسازی در کشور عزیزمان ایران را دارا باشد.

فنرهای کوپلینگ ساخت گروه فنرسازی آسیا چه ویژگی هایی دارند؟

فنر کوپلینگ flexible spring coupling؛ فنری دندانه ای شکل که در کوپلینگ های فلکسیبل استفاده میشود. این فنرها در مدل های مختلف ساده و سطح مقطع ذوزنقه طراحی و ساخته می شوند. ساختار آنها از جنس کربن استیل است که قابلیت سختی پذیری دارد. البته با توجه به نوع سفارش، از نوع فولاد هم تولید میشوند. فنرکوپلینگ در کارخانجاتی نظیر ذوب آهن، پترو شیمی و پمپ های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. گروه صنعتی فنر سازی آسیا افتخار همکاری با پتروشیمی جم، ذوب آهن بویین زهرا، جهاد نصر سیرجان و جهان صادرات نطنز در این مورد را دارد.

از مزایای کاربردی کوپلینگ های تولیدی آسیا فنر میتوان به مقاومت بسیار بالا نسبت به ضربه های متوالی و انعطاف پذیری بسیار زیاد، امکان استفاده در دمای بالا، امکان بازدید از دنده ها بدون جابجایی تجهیزات و انتقال گشتاور بالا اشاره نمود.

ساختار فنر کوپلینگ از جنس کربن استیل میباشد که قابلیت سختی پذیری دارد. البته با توجه به نوع سفارش از نوع فولاد هم تولید میگردد. فنرکوپلینگ در کارخانجاتی نظیر ذوب آهن ، پترو شیمی و پمپ های صنعتی مورد استفاده قرارمیگیرد. گروه صنعتی فنر سازی آسیا افتخار همکاری با پتروشیمی جم . ذوب آهن بویین زهرا . جهاد نصر سیرجان و جهان صادرات نطنز در این مورد را دارد.

مشاهده دیگر محصولات آسیا فنر: فنر کوپلینگ

اولین تولیدکننده فنر کوپلینگ در ایران (آسیا فنر)

بیشترین سوالاتی که راجع به فنر کوپلینگ پرسیده می شود
فنر کوپلینگ چیست ؟

به فنر دنده ای شکل که غالبا از جنس فولاد می باشد و دنده های آن U شکل است و به دو مدل تمام دایره و نیم دایره ساخته میشوند فنر کوپلینگ می گویند

آیا امکان ساخت فنر کوپلینگ با جنس ( 50CRV4 ) وجود دارد ؟

متریال ( 50CRV4 ) در بازار ایران موجود نمی باشد،اما امکان ساخت فنر با متریال CK75 یا CK68 وجود دارد و دراکثر موارد جوابگوی نیاز مشتری و جایگزین مناسبی برای متریال ( 50CRV4 ) است

انواع فنر کوپلینگ کدامند ؟

فنر کوپلینگ انواع مختلفی دارد که به طور کلی به دو مدل ساده و سطح مقطع ذوزنقه تقسیم میگردد و عموما از جنس CK45 و در برخی موارد CK75 می باشد

مزایای کوپلینگ فنری چیست ؟

یکی از مزایای کاربردی کوپلینگ فنری مقاومت بسیار بالا نسبت به ضربه های متوالی است

ویژگی های کوپلینگ دنده ای falk چیست ؟

انعطاف پذیری بسیار زیاد ، سایزاز قطر 111 تا 620 ،امکان استفاده در دمای بالا، امکان بازدید از دندها بدون جابجایی تجهیزات ، گشتاور تا 320,000 نیوتون برمتر،انتقال گشتاور بالا

انواع فنرکوپلینپگ هی تولیدی آسیا فنر شامل فنرکوپلینگ فالک آمریکایی، فنرکوپلینگ سایز بزرگ، فنرکوپلینگ فولادی و ... است.

در نهایت

مجموعه ما «گروه صنعتی فنرسازی آسیا» توانست با ساخت فنرکوپلینگ، نام خود را به عنوان اولین تولیدکننده این تجهیز صنعتی به ثبت برساند و چه چیزی برتر از این افتخار، و اینکه مجموعه ما با داشتن متخصصین مجرب و دستگاه ها و تکنولوژی مدرن و مواد اولیه عالی، فنرکوپلینگ هایی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب آن هم طبق نظر و سفارش مشتری، ارائه میکند.

بنابراین برای مشاوره و سفارش جهت خرید انواع فنرهای صنعتی از جمله spring coplings با شرکت ما تماس بگیرید.

آدرس: تهران. خيابان امير كبير. ناظم الاطباء جنوبی. کوچه حشمتی. کوچه آقامیر. پلاک 6

شماره های تماس: 33900327 021 و 09377453266

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار