فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: یک انبار نگهداری پارچه‌های قاچاق به ارزش بالغ بر۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسلامشهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 20 November 2021

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: از یک انبار نگهداری کالا در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، مقداری پارچه قاچاق به ارزش بالغ بر۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

کارخانه افزود: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو و نگهداری کالاهای قاچاق دریک انباری درچهاردانگه، ماموران انتظامی باهماهنگی قضایی، موفق به شناسایی محل دپو شده و دربازرسی از محل ۳۱ ثوب پارچه قاچاق با ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات پلیسی یک نفردستگیر و محل انبار پلمپ و متهم در اختیار مقام قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، ادامه داد: در عملیات دیگری مامورین انتظامی شهرستان اسلامشهر، دو سارق لوازم داخل خودرو با ۱۱فقره سرقت را دستگیر کردند.

وی افزود: در راستای ایجاد نظم و امنیت در منطقه و برخورد با مجرمین و جلوگیری از سرقتها، ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲نفر از سارقین سابقه دار منطقه شدند،که با هماهنگی مقام قضایی محل اختفای سارقان شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه هر دو سارق را در محل مخیفگاه خود دستگیر کردند.

کارخانه با تاکید بر اینکه نظم و امنیت منطقه خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: متهمان دربازجویی های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت لوازم داخل خودرو درمناطق مختلف اسلامشهر اعتراف کردند،که پس از تکمیل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار