اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با پایداری نسبی جو در نواحی پرتردد شهری پایتخت و روند تدریجی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا با غبار محلی در این کلانشهر پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 20 November 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با پایداری نسبی جو طی امروز تا صبح فردا آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد شهری انباشت آلاینده ها و گاهی غبار محلی پیش بینی می شود.

همچنین از بعد ازظهر یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به تدیج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه در بعضی ساعات وزش باد رگبار پراکنده باران و در بخش های شمالی گاهی بارش باران و برف مورد انتظار است.

بر این اساس، از دوشنبه انباشت آلاینده های جوی به تدریج کاهش می یابد، و در روز سه شنبه وزش باد شدید، کاهش ابر و بهبود کیفیت هوا پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۱۲و ۴، یکشنبه ۱۳ و ۵، دوشنبه ۱۶ و ۶، سه شنبه ۱۶ و ۷، چهارشنبه ۱۶ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۴ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار