آیین تکریم و معارفه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با حضور روحانیت معزز و مسوولین شهرستانی و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 23 November 2021

به گزارش تابناک تهران،  مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین باحضور ائمه جمعه، روحانیت معزز و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ورامین، فرماندار ورامین و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و سایر مسوولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

در این آیین از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام سید کمیل موسوی تقدیر و حجت الاسلام محمد دین پرور به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین معرفی شد.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ورامین، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به زمینه سازی هایی داریم و باید این مقدمات انجام شود تا ما در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی قرار بگیریم، مقام معظم رهبری بعد از صدور گام انقلاب اسلامی جریانی را برای پیاده سازی این گام صادر فرمودند؛ برای ایجاد این حرکت، خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی باید یک حرکت عمومی انجام بگیرد که برای ابن حرکت عمومی شاخصه هایی را ارائه دادند که اولا این حرکت عمومی در لایه های میانی و ثانیا منظبت باشد و نکته دیگر اینکه دارای سرعت مناسب باشد و در آخر اینکه نتایح آن احساس شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این امر باید به عهده جوانان متعهد انقلابی انجام بگیرد و کسانی در این مسیر موفق هستند که فعال باشند و این مسیر یک زبان گویا و تولید محتوا می خواهد.

فرماندار ورامین افزود: امروز با یک گستره عظیمی سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کند و اگر دلسوزانه کار کنیم و همه با همدلی حرکت کنیم می توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی موفق شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار