استاندار تهران طی حکمی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 23 November 2021

به گزارش تابناک تهران، طی حکمی از سوی محسن منصوری استاندار تهران، «وحید گلی‌کانی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری قدس معرفی شد. در متن این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست فرمانداری قدس منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد اساسنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف این شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض و کوشا باشید.

تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه‌ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

گلی‌کانی دهمین فرماندار قدس طی ۱۲ سال از شهرستان شدن این شهر بوده و پیش از این سابقه فعالیت به عنوان بخشدار مرکزی شهرقدس و معاون سیاسی انتطامی فرمانداری قم را در کارنامه عملکردی خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار