اصحاب رسانه شهرستان ری در نامه‌ای به استاندار تهران، از منصوری درخواست کردند تا در صورت تغییر فرماندار شهرستان ری، شش شاخصه مهم را در این انتخاب با اولویت بومی بودن در نظر بگیرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 23 November 2021

خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری در خصوص آینده سیاسی ری نامه‌ای با امضاء اعضای این قشر فرهیخته به استانداری تهران نوشتند. متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
استاندار محترم تهران
جناب آقای مهندس محسن منصوری

با احترام به استحضار می رسانیم طی جلسات و نظرخواهی نسبت به شرایط حساس و خطیر نظام اسلامی در آغاز دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی و نیاز به استفاده از مدیران جهادی و نخبگان دلسوز، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری پیرامون آینده سیاسی این منطقه استراتژیک و قبله تهران به تعبیر مقام معظم رهبری، مطالبی را خدمت جنابعالی معروض می دارند‌.

خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه در شهرستان ری در یک مطالبه یکپارچه و بر اساس آن چیزی که از مشکلات و مسائل شهرستان ری بیش از همگان می دانند، این وجیزه را خدمت شما برادر مجاهد و انقلابی تقدیم می کنند تا شاید در آینده نگاری سیاسی شهرستان ری موثر باشد و قطعا هیچ مشاوری امین تر و آگاه تر از رسانه ها برای رساندن پیام مردم و دلسوزی برای این جغرافیای مظلوم و محروم نیست.

خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه در شهرستان ری بر این باور هستند اگر قصد حضرتعالی بر تغییر مقام نماینده عالی دولت در شهرستان ری است، لازم دیدیم نکات مهم و مورد اجماع عمومی را خدمتتان در ۶ مورد اصلی اعلام کنیم تا ان شاءالله هر اتفاقی که قرار است بیفتد به توفیقات بیشتر مردم شریف و ولایتمدار دیار سیدالکریم(ع) ختم شود.

شرایط مورد اجماع با محوریت و اولویت «کارنامه و برنامه ها» به شرح زیر تقدیم می گردد:

۱- بومی باشد. (آشنا به موضوعات کلی شهرستان ری)
۲- جوان انقلابی باشد(بر اساس منشور گام دوم انقلاب اسلامی)
۳- دارای سوابق اجرایی موفق باشد.
۴- روحیه فراجناحی داشته باشد.
۵- دارای برنامه کارشناسی و تخصصی در جهت ارتقا و رفع مشکلات شهرستان ری باشد.
۶- عدالتخواه، فساد ستیز و مردم محور باشد.

با تشکر خبرنگاران و مدیران اصحاب رسانه شهرستان ری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار