معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت ۱۶ بسیج شهرستان ملارد گفت: یادواره شهید صالحین کشور به‌خصوص شهدای تربیتی صالحین استان تهران در هفته بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 23 November 2021

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دوست‌پناهی مسوول کمیته خادمین شهدا و معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مباحث تربیتی برنامه‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان طی هفته گرامیداشت بسیج برگزار خواهد شد.

وی گفت: استدیو برنامه رایحه ولایت جهت معرفی دستاوردهای تربیتی شجره طیبه صالحین در سطح شهرستان راه‌اندازی شده که با حضور نخبگان برتر تربیتی و علمی گفت‌وگو شده که در رسانه‌های در دسترس و فضای مجازی منتشر می‌شود.

مسوول کمیته خادمین شهدای ملارد افزود: ۱۶ یادواره شهدای صالحین کشور به‌خصوص شهدای تربیتی صالحین استان تهران در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی در ادامه با با بیان اینکه در استان تهران ۸ شهید تربیتی شجره تربیتی صالحین به‌صورت سرگروه و مربی در حلقه‌های تربیتی از سال ۱۳۷۸ فعالیت داشته و به‌عنوان مدافعین حریم اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیدند، گفت: سهم شهرستان ملارد نیز یک شهید تربیتی به نام شهید جاویدالاثر رضا عباسی است که هنوز پدر و مادر شهید چشم‌انتظار آمدن این پیکر مطهر هستند.

حجت الاسلام دوست پناهی تصریح کرد: اجتماع حلقه‌های صالحین در مصلی نماز جمعه ملارد در سالروز تاسیس بسیج مردمی و گفت‌وگو درخصوص اهمیت نماز جمعه داشته و پس از اقامه نماز جمعه، عهد و پیمانی دوباره با امام راحل(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی به اشتراک خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار