اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی در این کلانشهر پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 25 November 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد به دلیل پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هواو غبار محلی پیش بینی می شود.

عصر فردا و روز شنبه در نواحی جنوب غربی و شمال شرقی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید مورد انتظار است که کاهش موقتی انباشت آلاینده ها و بهبود نسبی کیفیت هوا طی این مدت دور از انتظار نیست.

همچنین طی یکشنبه تا سه شنبه با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده های جوی پیش بینی می شود و گفتنی است که از امشب تا روز شنبه با نفوذ زبانه ای از یک سامانه بارشی، گاهی آسمانی نیمه ابری تا ابری (با احتمال بارش پراکنده به ویژه در دامنه و ارتفاعات) احتمال می رود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب(۱۶ و ۷)، (۱۵ و ۷)، (۱۶ و ۷)، (۱۵ و ۸) و (۱۶ و ۷) درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۹ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار