فرماندار شهرستان بهارستان گفت: این شهرستان با ۹۰۰ واحد تولیدی و نمایشگاهی از ظرفیت خوبی برای تولید مبلمان در استان تهران برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 25 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فرماندار شهرستان بهارستان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: این شهرستان در زمینه تولید مبلمان اداری و خانگی از ظرفیت خوبی برخوردار است به طوری که دارای ۵۰۰ واحد نمایشگاهی و ۴۰۰ واحد تولیدی است که این امر زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

عبدالله نوحی با اشاره به اینکه این شهرستان از ظرفیت های خوبی برای اشتغالزایی برخوردار است ابراز داشت: ۲۲ هزار و ۶۹۹ واحد صنفی در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در این منطقه مستقر هستند.

وی ادامه داد: شهرستان بهارستان دارای ۲ شهرک و ۶ لکه صنعتی به نام های قلعه میر، ریه و الهیه است که در واحد های صنعتی قلعه میر و ریه ۹۰۰ واحد تولیدی که در آن ۷ هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند و جود دارد و در ۶ لکه صنعتی دیگر نیز ۲۸۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۳ هزار و ۵۰۰ نفر فعالیت دارند.

فرماندار بهارستان تولید روزانه این شهرستان در بخش کفش را ۸۰ هزار جفت، پوشاک ۱۵ هزار دست، دوخت شلوار ۱۶ هزار، مانتو هفت هزار، درب چوبی پنج هزار لنگه و مبلمان اداری را هزار و صد دست برشمرد.

نوحی گفت: بهارستان بعد از کلان شهر تهران، شهریار و اسلامشهر چهارمین شهر استان تهران است که دارای ۲ بخش بوستان و گلستان و پنج روستا به نامهای ریه، امام زاده باقر، همدانک، میمنت آباد و خیرآباد است.

وی در این گزارش کاری جمعیت شهرستان بهارستان را ۶۵۰ هزار و ۷۰۰ نفر عنوان کرد که از این تعداد ۳۹ درصد جمعیت ۱۰ سال به بالا را شاغل اعلام کرد.

فرماندار بهارستان در پایان از استاندار و معاونین وی خواستار همکاری بیشتر در زمینه برطرف نمودن مشکلات موجود در این شهرستان برای اشتغالزایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار