شهردار پرند گفت: با افتتاح خط انتقال پساب تصفیه خانه شهر پرند، فضای سبز این شهر دیگر با آب شرب آبیاری نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 25 November 2021

حمیدرضا اله یاری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با بهره برداری از این خط انتقال امکان استفاده از آب غیر شرب برای آبیاری فضای سبز فراهم شده است.

وی افزود :با بهره برداری از این پساب تصفیه خانه ضمن صرفه جویی قابل توجهی که در هزینه های آبیاری صورت می گیرد، دیگر از آب شرب استفاده نخواهد شد.

شهردار پرند تصریح کرد: شهر جدید پرند با توجه به موقعیت خاصِ جغرافیایی خود، دارای سختیِ آب و خاک است و آبیاری منظم عرصه های فضای سبز یکی از الزامات مهم برای توسعه این حوزه به شمار می رود.

حمید رضا اله یاری در باره جزئیات این پروژه گفت: پروژه خط انتقال پساب شهر پرند به طول ۵ کیلومتر از محل تصفیه خانه رودخانه شور تا مخزن میدان بصیرت با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال احداث شده است که با بهره برداری از آن، آب غیر شرب مورد نیاز برای آبیاری حدود ۴۵ هکتار از اراضی فضای سبز را تامین خواهد کرد.

 همزمان با هفته بسیج پروژه شاخص و کلان "خط انتقال پساب تصفیه خانه" پرند، باحضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع)، نوروزی نماینده رباط کریم، بهارستان و پرند، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) پرند و سایر مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار