فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران خبر داد و گفت: ‌ ۳۴ قاچاقچی ‌و ۶۷۲ ‌خرده‌فروش بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 25 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سردار کیوان ظهیری در طرح کشفیات شهرستان‌های غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته در ۶ شهرستان غرب استان تهران کشف‌شده است.

وی تصریح کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، در شهرستان‌های غرب استان تهران ۱۱۵ فقره حکم قضائی اجرا شد که یک هزار و ۲۷۱ نفر دستگیر که ۵۹۱ از آن‌ها سارق و مال‌خر بوده و ۲ هزار ۷۳۰ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در اجرای طرح امنیت اجتماعی این طرح ۱۲۵ دستگاه خودرو و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و به مال بختگان تحویل داده شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۱ تن انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر که از استان‌های شرقی کشور قصد ترانزیت داشتند، بیان کرد: ۳۴ قاچاقچی مواد مخدر در طرح مبارزه با سوداگران دستگیر و ۶۷۲ نفر خرده‌فروش و معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی با اشاره تصریح کرد: در کشفیات کالای قاچاق ۳۱ قاچاقچی کالا دستگیر شده و ۱۲۵ هزار قلم انواع قاچاق کالا از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران کشف و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری، بیان داشت: در طول اجرای طرح امنیت محله محور ۱۴ نفر از مخلان نظم و امنیت و اوباش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

ظهیری با اشاره به کشف ۲۱ فقره پرونده جعل گفت: ۴۶ فقره پرونده کلاهبرداری توسط مأموران تخصصی نیروی انتظامی کشف‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار