استاندار تهران:
استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران منبع مالیات کشور است گفت: اما بعضاً آنچه از این مالیات در استان هزینه می‌شود بسیار کم است که این امر نیاز به تجدید نظر دارد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 27 November 2021

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری عصر شنبه طی نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با محوریت وضعیت استان در بودجه سال آینده و ارائه نظرات پیرامون این مسئله اظهار داشت: برای تحقق رشد در نظر گرفته شده برای اقتصاد استان تهران در بودجه سال آینده باید الزامات دستیابی به آن فراهم شود.

استاندار تهران بیان داشت: استان تهران منبع مالیات کشور است اما بعضاً آنچه از این مالیات در استان هزینه می‌شود بسیار کم است که این امر نیاز به تجدید نظر دارد و در موارد دیگری همچون جهت دهی یارانه‌ها در استان و تعرفه گذاری‌های منطقه‌ای به نفع مناطق حاشیه‌ای باید در نظر گرفته شود.

منصوری با اشاره به نظرات ارائه شده و ضرورت دریافت نظرات دستگاه‌های استان با توجه به توانمندی آنها گفت: نکات این جلسه در قالب موارد تأکیدی، اصلاحی و غیره جمع آوری و ضمن احصا نظرات و دیدگاه‌های دستگاه‌ها به دولت ارائه می‌شود.

گفتنی است که در این جلسه هر یک از نمایندگان نیازمندی‌های حوزه انتخابیه و برآوردهای بودجه سال بعد برای استان تهران را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار