رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اعضای این شورا در انتصابات شهرداری پایتخت دخالت نمی‌کنند، گفت: بر اساس قانون نیز اجازه دخالت در این حوزه نداریم و انتصابات حق شهردار است.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 28 November 2021

به گزارش تابناک تهران، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از آغاز بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همین رو شهردار پایتخت پای انتصاب های خود می ایستد و از طرف دیگر اعضای شورای اسلامی تهران بر عملکرد مجموعه شهرداری نظارت می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نظارت باید بر عملکرد باشد و هر کجا اشتباهی رخ دهد محکم و استوار اشتباهات را حتی به صمیمی ترین دوستانمان تذکر و به این ترتیب وظایف قانونی خود را انجام می دهیم.

وی با اشاره به دیدار علیرضا زاکانی شهردار تهران با رئیس جمهوری، از برگزاری جلسه مشترک در این زمینه اظهار بی اطلاعی و اضافه کرد: در این حوزه بهتر است از شخص شهردار پایتخت سوال شود.

چمران گفت: جلسات هم اندیشی میان اعضای این شورا با هدف بررسی موضوعات مختلف برگزار می شود و نشست صبح امروز نیز جلسه داخلی بود.

وی یادآوری کرد: به طور معمول در این جلسات رای گیری در خصوص موضوعات صورت نمی گیرد و فقط اعضای شورای شهر مشورت در مباحث مختلف را محور جلسه قرار می دهند.

همبستگی ایران و فلسطین ریشه‌دار است

چمران همچنین در جریان بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هشتم آذر ماه به عنوان روز همبستگی با مردم فلسطین افزود: همبستگی ملت و دولت ایران با مردم فلسطین یک همبستگی قدیمی و ریشه دار است.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم این همبستگی وجود داشت و شاهد حمایت های مردمی از فلسطین بودیم.

چمران تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره) موضع گیری صریحی در این خصوص داشتند و این امر موجب شد جایگاه ایران و فلسطین به هم نزدیک تر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که فلسطین بتواند یک کشور قوی در منطقه باشد.

چمران همچنین با اشاره به روز هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی و انهدام نیروی دریایی صدام در خلیج فارس در چنین روزی، این روز را به ارتش و کارکنان نیروی دریایی تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار