کد خبر: ۱۰۱۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 30 November 2021

 

بخش آسیایی استانبول

استانبول تنها شهر جهان می باشد که در دو قاره گسترش یافته است.

همچنین اگر سردرگم هستید و نمی دانید بخش آسیایی استانبول را انتخاب کنید و از تفاوت های این دو بخش آگاه نیستید ، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ابتدا با بیان اینکه دو قسمت برای انتخاب و زندگی در استانبول وجود دارد شروع می کنیم:

بخش آسیایی استانبول و بخش اروپایی. سوال این است که کدام یک را ترجیح می دهید؟

بگذارید تفاوت ها را برای شما روشن کنیم. بخشی از استانبول در قاره اروپا و بخشی دیگر در قاره آسیا قرار دارد.

این بزرگترین شهر ترکیه و پنجمین شهر بزرگ جهان است که حدود ۱۶ میلیون نفر جمعیت دارد.

قدمت استانبول به ۶۶۰ سال قبل از میلاد بر می گردد. اسم شهر (استانبول) به معنی جایگاه وفور اسلام است که پس از فتح آن توسط ترک های عثمانی به این نام تغییر کرده است.

پس از برقراری جمهوری در ترکیه ، شهر آنکارا به عنوان پایتخت این کشور انتخاب شد.

امروزه با وجود گذشت سال ها ، استانبول همچنان جایگاه ویژه ای از لحاظ اقتصادی و جذب مهاجر و توریست برای کشور ترکیه ایفا می کند.

وجود فرودگاه های بین المللی آن مخصوصا فرودگاه استانبول (Istanbul Airport) ، موجب بهبود نقل و انتقال و سفر به این شهر تاریخی و زیبا شده است.

 

قیمت آپارتمان در استانبول 2022

وجود ثبات اقتصادی در ترکیه و قوانین آسان در جهت اخذ اقامت و شهروندی این کشور، سبب شده است تا اخیرا شاهد ورود بسیاری از مهاجران ایرانی به این کشور باشیم. در این میان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استانبول و از این جهت که پل ارتباطی دو قاره آسیا و اروپا می باشد، سرمایه گذاران داخلی و خارجی در میان شهر های مختلف ترکیه، نگاه ویژه ای به استانبول دارند. در حقیقت استانبول با این که پایتخت ترکیه محسوب نمی شود اما کانون تجاری و اقتصادی ترکیه است و خرید خانه و انواع سرمایه گذاری در این منطقه می تواند شما را از یک سرمایه گذاری امن و پر سود مطمئن سازد.اگر قصد آشنایی بیشتر با شرایط خرید ملک و قیمت آپارتمان در استانبول 2022 ( قیمت خانه در استانبول 2021 ) را دارید می توانید نوشتار پیش رو را دنبال کنید.

مزایای خرید خانه در استانبول

با گسترش مهاجرت به ترکیه و انتخاب استانبول برای سرمایه گذاری، ممکن است در ابتدا برای شما این سوال مطرح شود که مزیت خرید خانه و سرمایه گذاری در استانبول و دلیل این استقبال چیست؟

در حقیقت اولین مسئله ای که باعث گسترش مهاجرت به ترکیه شده است ثبات اقتصادی این کشور است. در کنار این مسئله؛ خرید ملک و اخذ اقامت طبق قوانین ترکیه روند نسبتا آسانی دارد ضمن آن که اقتصاد ترکیه در یک وضعیت رو به رشد به سر می برد و طبیعتا این امر سبب یک سرمایه گذاری امن در این کشور شده است.

اما این که چرا از میان شهر های مختلف ترکیه، سرمایه گذاری در استانبول حائز اهمیت است دلیل نسبتا روشنی دارد. در حقیقت استانبول مرکز اقتصادی و تجاری ترکیه است و تقریبا تمام سرمایه گذاری های مهم تجاری داخلی و خارجی در استانبول انجام می شود. به دلیل مرکزیت این شهر، بازار ملک در استانبول به نحو چشم گیری رونق دارد و با وجود انواع ملک تجاری و مسکونی و گستردگی آن امکان خرید خانه و ملک در استانبول به نسبت آسان تر است.

منطقه کادیکوی از غرب و جنوب با دریای مرمره، از قسمت شمالی با منطقه اسکودار و از طرف شرق با مال تپه همسایه می باشد. مساحت این منطقه زییا در حدود 41 هزار متر مربع می باشد و این منطقه 20 محله کوچکتر را در خود جای داده است.

منطقه کادیکوی استانبول به دلیل داشتن امکانات اجتماعی فوق العاده، همواره در حال پیشرفت است و یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در استانبول می باشد. منطقه کادیکوی استانبول با دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوع همانند کافه و رستوران های منحصر به فرد، بازار های محلی و مراکز خرید فوق العاده و همچنین سواحل شنی بسیار زیبا یک منطقه پویا و سرزنده در شهر استانبول می باشد.

همچنین خیابان بغداد که یکی از مغروف ترین و لوکس ترین خیابان های ترکیه می باشد نیز در منطقه کادیکوی قرار دارد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این منطقه زیبا و همچنین خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول بپردازیم. پس اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در این منطقه رو به پیشرفت را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید درباره این موضوع آگاهی های لازم را بدست آورید.

قیمت خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

در ابتدا برای خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول باید بدانید که منطقه کادیکوی با سه قسمت اصلی و معروف خود شناخته می شود که این مناطق شامل چوره یولو، مینی بوس یولو و ساحل یولو می باشد.

همان گونه که اشاره شد منطقه کادیکوی استانبول شامل 20 محله مانند محله فنرباغچه، محله آجی بادم، محله بستانچی، محله سوآدیه، محله مودا، محله جاده بستان و … می باشد. برای خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول شما باید ابتدا انتخاب کنید که می خواهید در کدام یک از این مناطق ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. زیرا قیمت ملک در هر یک از این محله ها با دیگری تفاوت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار