فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۳۴ هزار نفر در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند که ۹۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 30 November 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در بحث واکسیناسیون دانش آموزی نیز ۹۳/۸ درصد از جامعه هدف واکسن را دریافت کرده اند و همچنین عدد مربوط به واکسیناسیون اتباع خارجی در این شهرستان نیز ۱۹۱ هزار نفر است.

وی اظهار داشت: با آغاز به کار مدارس از ابتدای آذرماه یکی دیگر از مباحثی که می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد موضوع رعایت شیوه نامه های ابلاغی و تهویه مناسب کلاس های درس است که عوامل شبکه بهداشت و آموزش و پرورش باید نسبت به پایش وضعیت کلاس های درس موجود و رفع کاستی ها بصورت مستمر اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نکته مهم در این بحث رعایت دستورالعمل های اعلامی ستاد ملی کرونا درخصوص شرایط مناسب مدارس و وضعیت جمعیت، زمان، تهویه و دیگر موارد موجود در کلاس های درسی است.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش های مستمر عوامل و دستگاه های مربوطه آمار واکسیناسیون در شهرستان ری عدد مناسبی است.

توکلی همچنین در جلسه کارگروه استعدادیابی ورزش دانش آموزی شهرستان ری نیز گفت: یکی از مهمترین مسائل موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بحث توسعه فعالیت های ورزشی و امور تربیتی و پرورشی است که این امر زمینه ساز ارتقاء جایگاه جامعه در حوزه های مختلف خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: موضوع سلامت جسمی، امور اخلاقی و اجتماعی باید در آموزش ها و طرح های مختلفی که جهت اجرا در مدارس تدوین می شوند بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته و برنامه های ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس برای تمامی دانش آموزان افزایش یابد.

وی ادامه داد: امروز نقش ورزش و جایگاه تربیت بدنی به عنوان یکی از پیشران های توسعه در امر اجتماعی و افزایش نشاط مورد توجه قرار گرفته که پرداختن به این موضوع در بدنه آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی اقدام بنیادی است.

این مسئول افزود: فدراسیون ورزش های دانش آموزی با بهره گیری از روش های نوین و علمی در راستای استعدادیابی، بروز شدن دوره های ورزشی براساس شرایط جامعه و بهره گیری از الگوهای ورزش های محلی قوی تر از گذشته باید ورود کند.

معاون استاندار تهران یادآور شد: مجموع این اقدامات سبب افزایش سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان امروز و آینده سازان کشور خواهد شد و نتایجی مانند افزایش امید و نشاط عمومی را در پی خواهد داشت.

شهرستان ری در جنوب تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار