فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۲۸۶ نفر به اتهام سرقت، زورگیری، مالخری، سرقت به عنف، خرده فروشی مواد مخدر و برهم زدن نظم عمومی در راستای اجرای ششمین طرح رعد این شهرستان دستگیر و ۱۱ باند توزیع مواد مخدر و سرقت متلاشی شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 30 November 2021

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در ارائه گزارش ششمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، اظهار داشت: ماموران کلانتری های ۱۳ گانه شهرستان ری در ۴۸ ساعت گذشته در عملیات های مختلف موفق به دستگیری این تعداد متهم شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۸ سارق حرفه ای و سه قبضه سلاح سرد و گرم در این مرحله از طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خاطرنشان کرد: ۱۶۸ فقره از اموال مکشوفه پس از شناسایی مالباختگان به آنان تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: ۴۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر به همراه چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز در ششمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران ستاد فرماندهی شهرستان ری سه هزار لیتر انواع مشروبات الکی را از هفت فروشنده کشف و ضبط کردند، افزود: متهمان برای انجام روال قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

این مسئول یادآور شد: ارزش مجموع کشفیات ۴۸ ساعت گذشته ستاد فرماندهی شهرستان ری در قالب اجرای ششمین مرحله از طرح رعد ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: ۲ نفر از اراذل اوباش سطح ۲ منطقه جنوب تهران احضار و برای آنان اخطار صادر شده است و همچنین ۶ نفر از اراذل اوباش سطح سه منطقه نیز که تحرکاتی داشته اند دستگیر شده اند.

جلیلیان یادآور شد: مجموع اقدامات ستاد فرماندهی شهرستان ری موجب کاهش ۷۱ درصدی سرقت های خشن و ۱۲ درصدی سایر سرقت ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد فرماندهی شهرستان ری در کنار اقدامات سلبی دست به انجام اقدامات ایجابی نیز زده است، افزود: یک مرکز مشاوره در کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم(ع) ایجاد شده است که تاکنون ۷۰ فقره اختلافات خانوادگی به آن ارجاع و ۶۸ مورد آن موجب سازش طرفین شده است.

جلیلیان یادآور شد: ۹۰ درصد پرونده های غیر امنیتی به معاونت اجتماعی کلانتری های ۱۳ گانه شهرستان ری ارجاع و ۹۰ درصد موجب صلح و سازش شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

ایجاد ستاد فرماندهی انتظامی یکی از درخواست های همیشگی مردم این شهرستان از مسئولان بود که از خرداد ماه امسال این امر انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار