مدیر جهاد کشاورزی دماوند:
دماوند- مدیر جهاد کشاورزی دماوند از تخریب ۱۱۰ فقره دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی «چناران» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 04 December 2021

به گزارش تابناک تهران، حسین اردلانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و استفاده‌های غیرکاربردی از اراضی کشاورزی خط قرمز سازمان محسوب می‌شود اظهار داشت: به جد با این ساخت و سازها برخورد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی دماوند از تخریب بیش از ۱۱۰ مورد دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با دستور قضائی بیش از ۶۸ هزار مترمربع از اراضی مرغوب منطقه آزادسازی شده است.

وی عنوان داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، با دستور رئیس حوزه قضائی بخش رودهن و با حضور یگان حفاظت مسکن و شهرسازی، پلیس ساختمان شهرداری رودهن، نیروی انتظامی کلانتری مهرآباد و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان مأمورین گشت امور اراضی جهاد کشاورزی و کلانتری دماوند، ۱۱۰ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب شد.

اردلانی بیان داشت: با اجرای این عملیات، حدود ۱۰۴ مورد دیوارکشی به طول ۳ هزار و ۴۶۵ متر طول و ۶ مورد بنا و پی نیمه کاره به مساحت ۳۲۰ مترمربع که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی احداث شده بود، قلع و قمع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار