مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: با کاهش شاخص آلودگی هوا (بارندگی چند روز اخیر) فعالیت ورزشی در ۱۲۰۰ ایستگاه شهروندی بوستان‌های پایتخت برای علاقه مندان مجدد از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 04 December 2021

فرشید اسحاقی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه شاخص کیفیت هوای تهران حدود ۹۵ است، فعالیت ورزشی در نوبت های صبح و عصرگاهی بوستان‌های پایتخت برای علاقه مندان وجود دارد.

به گفته وی، باتوجه به قرار گیری هوای تهران در وضعیت قابل قبول، فعالیت هزار و ۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی مجاز است.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش با اشاره به اینکه در صورت افزایش آلودگی از مرز شاخص ۱۵۰ نیز کمیته اضطرار تصمیم گیری خواهد کرد گفت: هم اینک علاقه مندان می توانند برای فعالیت ورزشی در ایستگاه‌های شهروندی حضور یابند.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از فردا وضعیت هوا به سمت آلودگی خواهد رفت و سازمان ورزش شهرداری تهران برای ادامه فعالیت این ایستگاه های ورزش شهروندی تابع تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا خواهد بود.

اسحاقی ادامه داد: فعالیت مجموعه های ورزشی سرپوشیده به آلودگی هوا مربوط نیست و با توجه به ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا مبنی بر قرارگیری پایتخت در وضعیت آبی کرونا، هم اکنون ۲۱۱ مجموعه ورزشی سرپوشیده شهرداری تهران با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

براین اساس با افزایش شاخص آلودگی هوا از هفته گذشته تا به امروز فعالیت ایستگاه‌های ورزش شهروندی تعطیل شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار