نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان گفت: با پیگیری های انجام شده در خط مترو پرند ۲ ایستگاه دیگر برای استفاده مردم رباط کریم و بهارستان، در شهرک اشکانیه و حکیم آباد اجرایی می شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 04 December 2021

به گزارش تابناک تهران، حجت‌الاسلام حسن نوروزی روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بهارستان که با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهرستان برگزار شد افزود: تخصیص و اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۰ شهرستان بهارستان نهایی شده و ۷/۵ میلیارد تومان هم از اختیارات بودجه ای نمایندگان به اعتبارات شهرستان بهارستان اضافه می شود.

وی اظهار داشت: از نظر برخورداری امکانات، حال این شهر خوب نیست و با کار و کوشش و ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولان می توان قدم برای حل مشکلات مردم برداشت.

وی با اشاره به کمبودهای سرانه بهداشت در شهرستان بهارستان گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و اجرای پروژه جدید بیمارستان در نسیم شهر و صالحیه که زمین آن به دانشگاه علوم پزشکی داده شده می توان عملیات عمرانی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) نسیم شهر و صالحیه، را با کمک مجمع خیرین اجرا کرد تا کمبود زیرساخت‌های درمانی شهرستان محقق شود.

نوروزی ادامه داد: شهرستان رباط کریم و بهارستان جزیره ای است که روی آب نشسته و مخزنهای تصفیه آب در مجاورت زمینهای این شهرستان احداث شده است که این مخزنها می تواند منطقه خشک این شهرها را سرسبز کند که متاسفانه به خاطر عدم همراهی مسئولین، آب تصفیه شده به رودخانه شور سرازیر می شود.

همچنین در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان در خصوص مشکلات پایانه نسیم شهر و پرداخت نشدن عوارض و مالیات گفت: روزانه هزاران خودروی سنگین در پایانه نسیم شهر تردد می کنند که این عوارض به شهرداری تهران پرداخت می شود، در صورتی که همه مشکلات این پایانه نصیب مردم نسیم شهر می شود و حق مردم این شهر نادیده گرفته شده است.

در ادامه هدایت لطفی گفت: مطالبات مردمی در حوزه های عمرانی، خدماتی، سد معبر و ترافیک، محیط زیست، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی باید در شهرستان پیگیری و در رفع مشکلات هم اندیشی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار