رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه درحال حاضر واحدهای صنفی برای فعالیت محدودیت ندارند، گفت: در صورت شروع پیک‌ بعدی، برای اعمال محدودیت‌ها باید از روش‌های پیشرفته استفاده کرده و با راهکارهای هوشمندانه عمل کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 05 December 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در خصوص فعالیت تالارها اظهار کرد: با باز شدن مدارس و سینماها، واحدهای صنفی نیز می‌توانند بدون محدودیت فعالیت داشته باشند اما رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و صنوف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص فعالیت تالارها گفت: محدودیتی در بازگشایی تالارها نبوده و طبق آخرین اعلام ستاد ملی کرونا، می‌توانند فعالیت کنند اما باید دستورالعمل های ابلاغی را رعایت کرده و مدیران و کارکنان تالارها واکسینه شده باشند و برای برگزاری مراسم از اماکن مجوز دریافت کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: تمام تالارها و اصناف باید کد QR صادر شده از وزارت بهداشت را داشته باشند و اقدامات لازم بهداشتی را رعایت کنند.

مرادی در ارتباط با تعداد حضور افراد در تالارها افزود: هیچ‌گونه محدودیتی در صنوف نبوده و باتوجه به فاصله گذاری اجتماعی توصیه شده در دستورالعمل‌ های داخلی واحدها باید رعایت شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در اجرای نکات بهداشتی و حفظ سلامت مردم، گفت: با ادامه این روند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی هر یک از افراد دیگر نیازی به اعمال اجبار نیست و در صورت شروع پیک‌ بعدی برای اعمال محدودیت‌ها باید از روش‌های پیشرفته استفاده کرده و با راهکارهای هوشمندانه عمل کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار