آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران امروز (دوشنبه ۱۵ آذر ماه) برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 06 December 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، آیین تکریم از احد جاودانی و معارفه محمد خراسانی زاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امورمجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر امیرنیا معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از مسئولان برگزار شد.

سید محمد هاشمی در این مراسم بر انتخاب مدیران کل از جنبه ها و منظرهای مختلف اشاره کرد و گفت : مدیران از منابع مختلف با رویکرد تحصیلات فرهنگی هنری بررسی می شوند.

وی با بیان اینکه دنبال عنصر انقلابی که برای آن تلاش کردیم هستیم، افزود: وام دار هیچ جریان و گروهی نیستیم؛ اما اهل فرهنگ و هنر هستیم.

هاشمی از محمد خراسانی زاده درخواست کرد تا در سه بخش؛ تامین منابع مالی، استفاده از ظرفیت های انسانی و برگشت اداره کل به جایگاه اثربخشی با بهره مندی از تمام ظرفیت ها بطوریکه نتایج آن بر همگان ملموس باشد تلاش کند.

در ادامه احد جاودانی به ظرفیت ها، آسیب ها و معضلات فرهنگی اشاره کرده و گفت: در حوزه منابع انسانی تلاش کردیم که همه توان خود را بر روی سرمایه های انسانی معطوف نمائیم و معاونان را از داخل مجموعه و نیروهای رشد و پرورش یافته، انتخاب کنیم.

محمد خراسانی زاده مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز به جمعیت تهران که یک ششم جمعیت کشور را تشکیل می دهد اشاره کرد و گفت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جهت نیل به اهداف متعالی فرهنگ و هنر، به همراهی و همکاری همه ظرفیتهای فرهنگی هنری و تشکل های مردمی در کل استان نیازمند هستیم.

خراسانی زاده افزود: خیلی از چهره های هنری در استان تهران هستند که خواهان فعالیت بوده و شاید نقدهای تندی هم داشته باشند، اما آماده اند که برای کشورشان کار کنند؛ و نکته مهم این است که ما در کنارشان هستیم.

محمد خراسانی زاده متولد سال ۱۳۶۴ و دانش آموخته دکترای هنر اسلامی از دانشکده هنر دانشگاه شاهد است.

از جمله سوابق علمی و اجرایی خراسانی زاده می‌توان به معاون آموزش و امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج، دبیر و سخنگوی چهار دوره نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، تدریس دروس هنر و راهنمایی پایان نامه در دانشگاه‌های هنر، شاهد، الزهرا (س)، سوره و پارس، مدیریت هنری و رسانه‌ای در قالب پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای رسانه‌ای، رسانه‌های اجتماعی، سواد رسانه و فضای مجازی، مدیریت نشریات اختصاصی در عرصه هنر و فضای مجازی، فعالیت در زمینه‌های گوناگون هنری در حوزه شعر و ادبیات، طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، اجرای صحنه، نمایش، نگارش ۱۱ عنوان علمی پژوهشی در زمینه‌های هنر و رسانه و داوری مقالات و پایان نامه‌ها و جشنواره‌های هنری، کسب ده‌ها عنوان در جشنواره‌ها و مسابقات هنری و رسانه‌های دیجیتال، و عضویت در شوراهای گوناگون سیاست گذاری و مجموعه‌های مردمی پایه در عرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار