فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین:
فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: یکی از کارگران بازارچه مرزی پرویزخان روز شنبه به خاطر اصابت با مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس، دچار آسیب و جراحت شد و یک بند انگشتش را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 11 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سرهنگ «محمد محمدی» گفت: شخصی با مراجعه به ماموران انتظامی قصرشیرین اعلام کرد از کارگران بازارچه مرزی پرویزخان است و هنگام نشستن روی تپه‌های داخل پایانه، دستش با یک قبضه مین برخورد کرده است.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد اصابت دست این فرد به مین هنگام نشستن روی زمین باعث انفجار شده است.

سرهنگ محمدی در پایان و با بیان اینکه انفجار رخ داده منجر به آسیب دیدن هر ۲ دست کارگر بازارچه پرویزخان و قطع شدن یکی از بند‌های انگشت دست چپ وی شده است، گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی در دست اقدام است.

مرز رسمی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین به صورت رسمی در سال ۸۶ تاسیس و راه اندازی شد که هم مرز با اقلیم کردستان عراق و در همسایگی استان سلیمانیه قرار دارد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

الزامی بودن ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز از الزامی بودن ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش سربازی توسط مشمولانی که از تاریخ اول دی ماه به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌شوند، خبر داد.

سرهنگ «مسعود همتی» اظهار داشت: مشمولانی که از تاریخ یکم دی ماه به بعد، به خدمت سربازی اعزام می‌شوند لازم است برای تزریق ۲ نوبت واکسن کرونا اقدام کنن، در غیر این صورت در یگان‌های آموزشی پذیرش نمی‌شوند.

وی ادامه داد: مشمولانی که ۲ نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند باید به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به. نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کشف ۳ هزار قطعه مرغ گوشتی قاچاق در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از کشف سه هزار قطعه مرغ گوشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه سمنگان حین گشتزنی به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ "منوچهر رضایی" اظهار داشت: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته سه هزار قطعه مرغ گوشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ رضایی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار