معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت و یا متقاضیان اعزام به خدمت و معافیت پزشکی حتما باید برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 13 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمدرضا چگینی گفت: با توجه به فعالیت حداکثری مراکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در سراسر کشور و توجه ویژه نیرو‌های مسلح به حفظ سلامتی مشمولان حین خدمت سربازی، مشمولان دارای برگ آماده به خدمت و یا متقاضیان ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) حتما باید برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

او می گوید: کلیه مشمولان اعزامی بهمن ماه سال جاری به بعد برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیرو‌های مسلح ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرونا هستند.

سرهنگ چگینی عنوان کرد: متقاضیان اعزام به خدمت و معافیت پزشکی نیز برای ثبت درخواست خود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا هستند.

به گفته معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز مشمولان باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن اقدام کنند و بعد از تزریق واکسن کرونا به سامانه سلامت مراجعه و کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار