فرماندار شهرستان قرچک گفت: به منظور تامین نیاز مردم به کالاهای اساسی ۱۲ تن روغن و ۶ تن شکر از روز گذشته تا کنون در مناطق مختلف این شهرستان توزیع شده‌است.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 15 May 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی توزیع ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه‌ها، در کنار اصلاح قیمت‌های صورت گرفته، کار تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله روغن، شکر و مرغ از هفته گذشته در شهرستان قرچک آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از روز گذشته تا کنون بیش از ۱۲ تن روغن و ۶ تن شکر تنظیم بازار در مناطق مختلف شهرستان توزیع و روند نیاز خانواده‌ها به این اقلام کاملا تامین شده است و فروشگاه‌های مستقر در شهرستان هیچ کمبودی اعلام نکردند و تلاش می‌شود تا با جذب سهمیه بیشتر و تعیین مباشران، این میزان توزیع افزایش پیدا کند.
فاتحی‌نژاد خاطرنشان کرد: به منظور تعادل بخشی به عرضه و تقاضای مرغ، روز گذشته ۱۵ تن مرغ منجمد و ۲۰ تن مرغ گرم با نرخ ۳۳ هزارتومان به ازاء هر کیلوگرم در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک توزیع شد.
فرماندار شهرستان قرچک با تأکید بر لزوم استمرار نظارت دقیق بر بازار مصرف یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف از هفته گذشته در مناطق مختلف قرچک آغاز شده و در ۲ نوبت صبح و عصر بر فعالیت واحدهای عرضه کننده مایحتاج عمومی مردم نظارت قانونی می‌شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار